diumenge, 23 de setembre del 2007

23) Acta de la reunió UNP -Unió Nacional de Progrés-

Data: 18 de setembre 2007
Hora entrada: 21h00
Hora sortida: 01h30
Duració: 4 hores i mitja
Lloc: Hotel Eureka (Escaldes-Engordany)
(Principat d’Andorra)
(entre els assistents hi havia: Tomàs Pascual Casabosch, Àngels Ramirez Molina, Joan Lluís Ayala Diaz, Stéphane Berteil...)

Ordre del dia:

1) Lectura i aprovació del Acta anterior.
2) Continuar amb l’elaboració del Butlletí informatiu.
3) Pressupostos paper i tinta.
4) Signatura d’acceptació de nous afiliats.
5) Continuar prepararan el Congrés.
6) Explicar converses privades amb alguns col·lectius.
7) Signatures banc.
8) Revisar els darrers punts del programa Polític.

Resultats:

1) Queda aprovada l’acta anterior.
2) És continua treballant en el contingut del Butlletí informatiu.
3) S’aproven els pressupostos 2007 de compra de caixes de paper i cartutxos de tinta informàtics.
4) És revisen i aproven les darreres sol·licituds d’ingrés, ja que compleixen els requisits establerts.
5) Es continua treballant en l’organització del Congrés i s’acorda que s’elegirà una data del mes de Novembre.
6) Es resumeixen les converses privades amb alguns col·lectius que ens volen i volem anar a visitar
7) Es revisa el document bancari de poders al compte i es decideixen les persones que tindran signatura.
8) És continua treballant en el nostre Programa Polític, i s’acorda entregar a la nostra advocada els deu següents punts per a la revisió jurídica.

Junta constitutiva UNP
-Unió Nacional de Progrés-
Av. Carlemany 36 Hotel Eureka AD700 Escaldes-Engordany (Principat d’Andorra)
Correspondència: Apartat de Correus Esp 2025 AD555 Andorra la Vella
Telf.: / Fax: (+376) 821 149
www.unionacionaldeprogres.com
unp@unionacionaldeprogres.com

200 comentaris:

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola,

adjuntem Acta de la reunió de data 18/9/2007.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació complementaria.

Salutacions cordials,

Junta constitutiva UNP
-Unió Nacional de Progrés-
Av. Carlemany 36 Hotel Eureka AD700 Escaldes-Engordany (Principat d’Andorra)
Correspondència: Apartat de Correus Esp 2025 AD555 Andorra la Vella
Telf.: / Fax: (+376) 821 149
www.unionacionaldeprogres.com
unp@unionacionaldeprogres.com

Escaldes-Engordany, a 23 setembre 2007

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

S’adjunta l’històric dels comentaris dels Posts del PCA/UNP.

Post Presentació PCA = 579.-
1a Acta = 102.-
2a Acta = 155.-
3a Acta = 136.-
4a Acta = 102.-
5a Acta = 128.-
6a Acta = 156.-
7a Acta = 130.-
8a Acta = 210.-
9a Acta = 212.-
10è Acta = 318.-
11a Acta = 287.-
12a Acta = 406.-
13a Acta = 231.-
14a Acta = 507.-
15a Acta = 211.-
16a Acta = 118.-
17a Acta = 125.-
18a Acta = 361.-
19a Acta = 702.-
20a Acta = 201.-
21a Acta = 301.-
22a Acta = 302.-

Total comentaris = 5.980.-

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Unió Nacional de Progrés UNP te ha enviado un vínculo a un blog:

Nou Post.

Blog: Unió Nacional de Progrés
Entrada: 23) Acta de la reunió UNP -Unió Nacional de Progrés-
Vínculo: http://unionacionaldeprogres.blogspot.com/2007/09/23-acta-de-la-reuni-unp-uni-nacional-de.html

--
Asistido por Blogger
http://www.blogger.com/

Anònim ha dit...

jopé!, sempre que el bloc es posa interessant, canvieu el post.. :)

Anònim ha dit...

ENTREVISTA // Tomàs Pascual * PRESIDENT DE LA UNIÓ NACIONAL DE PROGRÉS
"El programa polític de la UNP serà del poble"

(Esperem que sigui veritat i no es baixi la guardia)

Anònim ha dit...

FESTA REIVINDICATIVA CONTRA EL VIAL DE SANT JULIÀ
El Grup Rocafort confia a poder canviar el projecte

(Ni un ciri a Meritxell ho aconseguirá)

Anònim ha dit...

ENTREVISTA // TOMÀS PASCUAL * PRESIDENT DE LA UNIÓ NACIONAL DE PROGRÉS

"El programa polític de la UNP serà del poble"
ENRIC GUINART
ESCALDES-ENGORDANY

Un grup de persones es reunien des de fa molt de temps i parlaven dels problemes del país. Aquestes tertúlies de cafè es van convertir en un grup d'opinió que es va anar consolidant i a partir d'aquí "ens va contactar molta gent i vam creure que aquest grup era una unió que volia progressar a escala nacional". Així naixia la Unió Nacional de Progrés (UNP), un projecte polític que lidera l'escaldenc Tomàs Pascual.

--¿Quin serà el tret diferencial de la UNP?
--El programa electoral l'estem fent sobre el que ens demanen moltíssimes persones. Hem nascut a Escaldes, no estem ni estarem sotmesos a cap color polític que pugui condicionar la nostra manera de fer. El socialisme ha de seguir unes pautes internacionals, han de demanar permís en moltes coses; el liberalisme, fa el mateix amb la Internacional Liberal. Nosaltres no. El programa polític de la UNP serà del poble andorrà, amb les nostres peculiaritats i diferències. El programa electoral estarà obert i tothom hi podrà aportar la seva.

--¿Heu rebut pressions per evitar que naixés aquest partit?
--Els diferents membres que hem donat la cara des del principi no m'atreveixo a dir que hem rebut pressions, però sí que hem tingut experiències bastant dolentes.

--¿Com per exemple?
--Cert color polític, quan va veure que els meus escrits personals anaven agafant un to molt directe, va prendre represàlies en contra meva, em treia feines que tenia adjudicades al Govern des de fa més d'una dècada. Un client liberal va deixar de ser-ho per motius polítics. Però com més opressió injustificada, més força em donen.

--En diferents articles ha dit que va deixar el comitè del PLA d'Escaldes perquè se sentia enganyat
--Primer vull dir que vaig entrar al comitè com a col.laborador, mai he sigut càrrec electe ni he estat vinculat a la junta directiva. Quan hi havien els candidats a cap de Govern de l'any 2005 se'ns va dir que els candidats que hi havia tenien assumit que el programa electoral s'havia d'aplicar fil per randa. Aleshores resulta que en l'apartat de les inversions estrangeres, que s'havia d'obrir via sectors no presents en l'aparell productiu andorrà, arriba algú i creu convenient que s'ha de saltar el programa i obrir-ho al 100%. Això va ser un engany electoral i una violació del programa.

--¿Com valora la decisió del senyor Martí de presentar-se a les eleccions comunals com a independent sense estripar el carnet del PLA?
--A la majoria de persones d'Escaldes amb qui hem parlat no els agradat aquesta posició. Però tampoc ens agrada que qui realment hauria d'estripar el carnet liberal són d'altres, i no és precisament el Toni Martí. Però, és clar, ¿què farà? ¿Trencarà el carnet liberal abans de depositar el vot a l'urna o després? ¿El mateix dia o uns dies abans de les eleccions? Això no agrada. O ets independent o ets liberal. Molts consellers que aniran amb ell sense sigles liberals tenen el carnet liberal i això ningú ho entén. Al PLA aquesta posició també li va bé perquè, per molt que diguin que tenen gent, tinc els meus dubtes. I m'agradaria molt insistir que independentment de la manera de fer del cònsol sobre el fet de tenir el carnet liberal a la butxaca --perquè potser ja no el té i no ho sabem--, qui realment hauria d'estripar el carnet liberal són els que han entrat en el dinamisme de discursos completament enganyosos i violacions reiterades de certs aspectes del programa electoral, com els que han proposat les inversions estrangeres.

--¿Em pot avançar algun punt innovador d'aquest programa?
--En habitatge volem implantar polítiques reals d'ajuda, volem aplicar impostos als habitatges buits per lluitar contra l'especulació, cada vegada hi ha més pisos buits que no tenen ni tan sols donat d'alta el comptador de llum. Són pisos per especular, vendre i netejar diners. Després exonerarem l'impost de transmissions patrimonials (ITP), sempre i quan sigui per a l'habitatge propi, tant la part de Comú com la del Govern. Saben que deixa de ser una font d'ingrés important, però és l'única manera d'ajudar realment les persones.

--Hi ha qui diu que la UNP és un projecte que morirà aviat.
--També es dubtava que aquesta plataforma d'opinió es convertís amb un color polític i aquí estem. Ara només ens falta el congrés constituent, que segurament serà el mes de novembre, com a data màxima. Ara superem els 90 simpatitzants, gairebé la meitat s'estan afiliant i tot això és un fenomen que es va consolidant. Presentarem la nostra oferta i serà el poble qui decidirà.

--L'objectiu són les eleccions del 2009, però ¿descarteu presentarvos a les comunals?
--Per a un partit que acaba de néixer, poder-nos presentar, a part de valentia, seria tot un èxit. Atès l'estat actual del partit, però, podria ser massa prematur; ens han faltat tres mesos.

--¿Algun partit s'ha posat en contacte amb vostès?
--Sí, ens han contactat persones de quatre partits d'àmbit nacional, un de caire parroquial i un d'independents. Ens han comentat la possibilitat de fer una coalició, però tenim la declaració de principis que diu que no pactarem amb cap partit polític si això representa sacrificar la ideologia. A més, pensem que ara Andorra està agafant un camí en què hi ha una cursa pel pacte i la coalició, cosa que demostra la gran manca de qualsevol partit d'apostar per ell sol i això fa crea dubtes. Nosaltres hem de presentar-nos sols.

Anònim ha dit...

Laurediana,
Ni amb ciris, ni amb festes tampoc.
Nomes es pot canviar el projecte, fotent a fora del Comú als de UL. Desgraciadament amb llistes penoses com la que porta el PS, tampox hi ha res a fer.

Anònim ha dit...

ELECCIONS DIU:

Que espera el Toni Marti a dimitir del PLA ?
Els dies van passant i la gent vol tenir les coses clares. Els del PS son uns pallassos pero ells ja han fet la feina, ja tenen tots els caps de llista i els han fet publics.

Anònim ha dit...

Molt interessant el contingut de l'entrevista que li han fet al Tomàs al Periòdic. Val la pena llegir-ne el contingut. Gràcies per ser tan valent!

Anònim ha dit...

Lista oficial del PLA a Escaldes:
Han donat el seu acord:
1 àlex armengol
2 ???
3 joaquim tomas
4 josep pubill
5 jordi rubia
6 ???
7 ???
8 ???
9 tere santos
Financiació: PLA
Managering : Serveis del Gabinet del Govern
Agència LEM (Learning Emerite Merchandising)

Anònim ha dit...

El Més Andorra d'avui va carregat de noticies nacionals copiades del Diari i Periòdic de dissabte i diumenge.
Les notis internacionals com de costum, del teletexto espanyol de diumenge a la tarda.

Anònim ha dit...

11:45; suposo que aquesta llista ha de ser l'acudit del dia del bloc de la UNP:
En cas de ser cert, quin fart de riure!, m'imagino a tota aquesta colla de rucs "dirigint" la Casa Comuna escaldenca i m'entra mal de ventre.

Anònim ha dit...

ELECCIONS DIU A 11:45

Aixo no es serio, es pendre el pel a la gent.
Has agafat la gent del comite parroquial. Aquesta llista no ens aporta res de res i no es gents credible.

Siguem serios

Anònim ha dit...

Hola, sóc la nena de la pàgina 5 del BONDIA , si em presento a les eleccions em votareu...?

Anònim ha dit...

Els dels Comú d'Escaldes es pensen que revitalitzaran el comerç de la part alta de la parròquia posant llumetes als edificis?, vaja tela!!!!

Anònim ha dit...

Sembla ser que amb l'entrevista al Sr. Tomàs Pascual, al Periòdic d'avui, la UNP comença a obrir poc a poc la caixa dels trons.., en aquest punt comenceu molt bé, si voleu el meu vot ja sabeu..

-----------------------------------
¿Em pot avançar algun punt innovador d'aquest programa?

--En habitatge volem implantar polítiques reals d'ajuda, volem aplicar impostos als habitatges buits per lluitar contra l'especulació, cada vegada hi ha més pisos buits que no tenen ni tan sols donat d'alta el comptador de llum. Són pisos per especular, vendre i netejar diners. Després exonerarem l'impost de transmissions patrimonials (ITP), sempre i quan sigui per a l'habitatge propi, tant la part de Comú com la del Govern. Sabem que deixa de ser una font d'ingrés important, però és l'única manera d'ajudar realment les persones.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

Felicitats a totes les Mercè!!!

Anònim ha dit...

Molt bona la entrevista del President Tomàs de l'UNP al Periòdic

Anònim ha dit...

jo la he llegit dos vegades,diu les veritats,m'agrada molt...
Anims i endevant UNP,amb tu Sr.Tomàs Pascual.

Anònim ha dit...

¡¡¡FANTASTICA!!! l'entrevista del Periòdic d'Andorra al Tomàs Pascual de la UNP!!!

Anònim ha dit...

estic d'acord en que l'entrevista del Peri al Tomàs es bona

Anònim ha dit...

Visca la UNP!!!

Anònim ha dit...

el T. Pascual les solta sense pels a la llengua, més d'un politic haurà d'apretar a correr als debats, jeje

Anònim ha dit...

A vere sí veiem el vostre programa..

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

Dimarts 25 de setembre a les 21h00, reunió UNP al Hotel Eureka, a Escaldes-Engordany.

Confirmeu l’assistència el més breu possible.

Salutacions cordials,

Junta constitutiva UNP
-Unió Nacional de Progrés-
Av. Carlemany 36 Hotel Eureka AD700 Escaldes-Engordany (Principat d’Andorra)
Correspondència: Apartat de Correus Esp 2025 AD555 Andorra la Vella
Telf.: / Fax: (+376) 821 149
www.unionacionaldeprogres.com
unp@unionacionaldeprogres.com

Escaldes-Engordany, a 24 de Setembre 2007

Anònim ha dit...

Jo el que no entenc, es que hagin posat a la presó a la noia dels ridiculs 400 €. I el ex-cap despedit de protocol de govern Toni Zamora hagi ROBAT més de 15 milions de peles i no li passi res.., segurament el fiscal deu estar cada dia sopant amb el Pintat

Anònim ha dit...

17:17 , la justicia andorrana es una sucursal dels bancs i el poder de Govern i els que tenen diners

Anònim ha dit...

17:17
Concretament 20 Mpta.
Sopant, ho desconec, però el pis on viu és del cap.
LEM Sant Jaume (Learning Emerite Merchandising)

Anònim ha dit...

12:01, tens tot el dret de no creure't-ho, però aquesta informació ha estat contrastada. Per cert no tots son del Comité del PLA...
LEM Direcció General (Learning Emerite Merchandising)

Anònim ha dit...

19:19 correcte!, el fiscal general viu en un pis a Sa Calma d'Escaldes, els inquilins del Pintat paguen 1.200 € ; al fiscalet li paga el Govern quasi el doble per les mateixes caracteristiques

Anònim ha dit...

22:24 quin fastic de pais liberal i justicia comprada!! :(

Anònim ha dit...

Tomàs,
Acabo de llegir el blog amb l´entrevista. Molt bé. Endavant. Sense acords “louches”com diuen els veins del nord, pactes i fantasmadas segur que arribareu lluny.

MAGNUM P.I.

Secretaría

Anònim ha dit...

23:04 , gràcies company!

Anònim ha dit...

ELECCIONS DIU:

Bon dia amiguets del Sr. Tomas Pascual. Que espereu per enviar missatges de felicitació per el seu escrit publicat a la prensa. No teniu re mes d'interessant a fer?

Anònim ha dit...

8:32, a tu segur que no et felicita ningú perque a la teva vida ets un cobard i fracassat

Anònim ha dit...

PRESENTACIÓ DE LES DADES ECONÒMIQUES CORRESPONENTS AL MES D'AGOST
Mirapeix discrepa del balanç econòmic elaborat per la Cambra

(Ara al ministre porno xuleta de Barna li ha ordenat el seu amo i senyor Pintaillo i assalariat a les seves empreses privades, de contradir a la Cambra de Comerç)

Anònim ha dit...

ELECCIONS DIU:
Lo millor que podria passar per la majoria que escriu en aquest bloc es que a les 11h00 s'els apagues com la TV analogica la possibilitat d'escriure.

Jo no faig les coses perque hem felicitin. Els meus i son uns quants ja ho fan el dia del meu aniversari i Sant.

Anònim ha dit...

LA TRIBUNA

La fàbrica
• Catalunya no té un problema amb el clima de violència latent i continguda, el problema el tenen els catalans

FERNANDO Blanco
Publicista.


(Avui el Sudaca Argentí ignorant Fernando Blanco torna a insultar als Catalans, si algú vol pot anar a escupir-li a la cara a la copisteria de Papereria Sol ; allà el trobareu tot el dia fent fotocopies i va de publicista)

Anònim ha dit...

SEQÜELES DE LA SESSIÓ DEL CONSELL GENERAL

El PS torna a exigir a Pintat que "cessi" el ministre Puigdellívol

(Al Puigdellivol l'haurien directament de "cessar" del..món!)

Anònim ha dit...

9:35 , el que es tira a la teva mare també et felicita..??

Anònim ha dit...

PUBLICACIÓ DEL CRITERI DE GOVERN SOBRE PROPOSICIONS DE LLEI

L'Executiu evita valorar els canvis de la Llei electoral

(Al Govern Liberal no li interessa cap canvi que impliqui la prosperitat democratica)

Anònim ha dit...

OFICINA PER A LA INNOVACIÓ EMPRESARIAL

19 iniciatives empresarials opten al premi Innovadors

(Vergonyos aquestos de la OIE; es passaven el dia trucan a empreses de fora per a fer-los participar en el premi, amb l'argument que les empreses andorranes no tenen nivell; segurament el Pintat estarà radera de tot això per lo de les inversions estrangeres)

Anònim ha dit...

PUBLICACIÓ DEL CRITERI DE GOVERN SOBRE PROPOSICIONS DE LLEI
González demana la dimissió de Filloy

(Els del PS heu de dimitir per abandonar el Consell General per sortir a la foto!)

Anònim ha dit...

IMPLANTACIÓ DE LA TDT

L'apagada analògica arriba a les 11 del matí d'avui

Anònim ha dit...

La recaptació de l’ITP cau un 60% per la crisi immobiliària

(Menys diners per pagar assessors de fora i que els liberals es cobrin comissions de diferents afers)

Anònim ha dit...

Mirapeix posa en dubte l’informe de la Cambra i assegura que l’economia millora

(Xulo, pornografic, accent total de barna i EMBUSTERO)

Anònim ha dit...

Diada de Meritxell sense senyeres
Tomàs Pascual Casabosch
Recordo les diades de Meritxell dels anys vuitanta. Amb la meva colla d’Encamp, Sant Julià de ...

(EL tema de Meritxell dubto que "vengui", Andorra s'ha fet massa materialista)

Anònim ha dit...

El CDA d’Ordino espera que els liberals s’ho repensin

(Els Liberals Re-pensar?; si ni tan sols pensen.., a part de per la seva butxaca)

Anònim ha dit...

Pintat diu que Andorra treballa “intensament” per signar el Protocol de Kyoto

(Tu Pintat "treballes" "intensament" per beneficiar a traves del Estat al teu banc Crèdit Andorrà i els dels altres.. RES MÉS!!)

Anònim ha dit...

Un 47 per cent dels candidats del premi Innovadors són estrangers


(Veieu?, aixó avala el comentari d'abans, quin fàstic de LIBERALS!!!, segur que els premis economics ja esta amanits i per estrangers amiguets dels liberals)

Anònim ha dit...

Sarkozy podria venir oficialment a Andorra el dia de la Constitució

(JA ; JA ; i ; JA!)

Anònim ha dit...

Al de les 9:44
Evidentment que hem felicita perque es el meu pare. Ja no et penso contestar mes perque considero que ets un impresentable i un mal educat.

Anònim ha dit...

Amic de les 9h40.

Estic d'acord amb tú. Senyors directors de la papereria Sol:No podrieu donar una mica de feina extra a aquest Fernandito, perquè deixi de parlar d'allò que no hi entén? Què no tens feina amb la tornada a l'escola? Doncs passa el plumero!!! Pero no escriguis, Fernando no escriguis, i si has d'escriure, fes mailings, reclama rebuts impagats, o passa el plumero per l'aparador, que de pluma, rei, vas sobrat.
Jo no sé que coi t'ha agafat amb els catalans i els sentiments nacionalistes però això teu no és normal. Com pot un argentí sentir-se tan espanyol i tan anticatalà? Què t'han fet els catalans? o Què no t'han fet? Hi han terapies per aquest tipus de problemes. Fes-t'ho mirar xato, que abans tenies certa gràcia però ara ja t'estàs tornant monotèmàtic i de la gràcia al patetisme hi ha un pas. Ah! I aprima't una miqueta, que ja no et corda la jaqueta!!!!

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
El que sembla avui, es que a molts del PLA, UNP, CDA i Segle 12, els hi agradaria una derrota espectacular de les sevs formacions per intentar refundar-se, entre la dreta i el centre però de manera natural. I no com fins ara que alguns que es diuen de centre son realment ultra-dretans com diu el hugo.

La transició democratica i de la constitució encara no s'ha acabat. El que va passar en l'epoca post constitucional amb el psd, ps, pd, cda, segle 21, encara no acabat falta ara el cda, unp, pla i segle 21 per acabar de purgar els barons parroquials dels grups politics dels pobles.

Crec que després d'aquestes eleccions i sino despres de les generals del 2009 canviara altre vegada el panorama politic andorra, per acabar tenin 4 forces d'ambit nacional que cubreixin el espectre que va de l'extrema dreta a l'esquerra.

Ja direu la vostra !

Anònim ha dit...

12:20 FELICITO i ADMIRO el teu comentari contra aquesta CALANYA de personatge de Fernando Blanco!, a saber que pensa dels andorrans i no s'atreveix a dir-ho per temes de permís de residencia i treball

Anònim ha dit...

lo buner dijo...
el dia de l'apagada, el Calsina es contesta a ell mateix, no cal ni comentar-ho, queda ben retratada la seva frequencia anal-ogica de pensament.

A andorra la dreta sempre ha estat extrema dreta. Pel centre només passa el riu i gran part del PS.

Els verds son grocs i els pasqualini cristians renascuts, com a EEUU.

Quin panorama!

Si us plau, dones al poder!!!

Anònim ha dit...

Tamarroman dijo...
Amic anonim de les 11.51am,

Em sembla un analisi força encertat de la teva part i el comparteixo majoritariament. El CDA queda clar que no sobreviura a les proximes eleccions. Hi ha qui diu dins de la formacio que ja es mort.
S21 no ha sigut mai un partit de veritat, sino que va neixer com un intent de fer ressurgir al Oscar desde Sant Julia. Ara ja no tenen ni el suport dels que el van fundar, s'han diluit completament darrere el CDA i segurament acabaran com ells.
El PPLA viu una crisi interna molt greu. A mes de les picabaralles internes entre els diferents interessos parroquials, economics i personals, hi ha una desconexio total entre la direccio i les bases. Existeix un desanim patent a moltes de les parroquies que historicament havien sigut les impulsores del partit, com a Escaldes. I els militants veuen com la politica del govern Pintat no s'assembla ni de lluny al que van prometre i que van votar.
En quant a l'UNP, poca cosa es pot dir. Poc han dit sobre les seves intencions pero han fet mostra d'un conservadurisme dur, un nacionalisme i parroquialisme exacerbat, barrejant-ho mes que dubtosament amb la religio, com en l'escrit d'avui del Tomas Pascual. Continuo pensant que estem davant de l'embrio d'un partit d'extrema dreta, amb culte al lider inclos.

Segurament a mitja termini alguns dels components d'aquests partits s'acabin refonen en un altre partit, obertament a dreta, en contraposicio al PS. Dubto pero que hi quedi alguna cosa al centre, que no es correspon a cap realitat politica al pais.

Anònim ha dit...

Felicito al Tomàs Pascual per el seu article a la premsa. La part en la que més he disfrutat es la del blanqueig de diners dels bancs andorrans. Ets l'unic que s'atreveix a publicar-ho obertament.

Anònim ha dit...

13:06 , Tot el que "analitza" aquell atontat tamarro fent-se passar per 25 anònims més alguns pseudònims es equivocat, absurd i negatiu.
Com se li veu la ignorància, el plumero i el baix coeficient intel•lectual. Independentment de que no arriba més lluny del seu covard amagatall.

Anònim ha dit...

Hola 13:26 Jo anava a contestar allà i he decidit que no val la pena.
Es domini públic que allò es el bloc dels 3 amargats en el qual el invisible “tamarroman” es fa passar per 25 persones diferents, com a exercici de auto-lluita contra els seus complexos, covardia i carències personals.
Analitzen la tribuna del Tomàs sense entendre com de costum ni una sola línia.
Mireu la diferencia de minuts dels diferents personatges, van de 1 en 1, o un sol tema “ocupa” tot el dia, o si ell no hi es ningú parla durant un, dos o inclòs tres dies.
Suposo que ser imbecil i tonto va lligat amb l’anonimat més absurd.
En les paraules tan encertades que el defineixes t’oblides del “plumero socialista”
Passeu un bon dia.

Anònim ha dit...

Independentment que el servei d'atenció a domicili que va crear la ex-cònsol Lydia Magallon d'Escaldes-Engordany funcioni perfectament, es normal que en 4 anys passi de 5 a 45 usuaris. El Comú actual s'ho vol amputar com "excelent gestió", pero la societat creix automaticament.

Anònim ha dit...

Aquest assessoret en doble nomina del Albert Pintat, que li diuen FERNANDO Mirapeix, entre Govern a dit i les seves empreses (la pornografica Private a part), deu menjar mumeros el desgraciat!!
Es nota que a ell no li preocupa que pugi la cistella diaria basica de la compra com els ous i el pollastre.

Anònim ha dit...

Aquests dels busos Novatel més val que es deixin de condols a la premsa. Tenir treballadors violents com el Sr. Caporali que la lia a tot arreu i restaurants, (pregunteu al Restaurant Buda), per exemple, fa tremolar a qualsevol que vulgui agafar tal companyia.

Anònim ha dit...

A veure, el Miquel Calsina carrega al BONDIA contra la Plataforma Rocafort per el mal comportament en defensar l'indefensable, fins aqui correcte.
Però carrega contra els Verds per no pronunciar-se en el tema de la problematica. Vostè no es just Sr. Calsina, la unp tampoc te presencia a Sant Julià i tampoc s'ha pronunciat..
O tots o ningú, no creu sr. Calsina?

Anònim ha dit...

Aquests del PS tenen molts diners publicant cada dia peus de pagina de tots els diaris i falques de radios, les xorrades que diran avui a la sala d'actes del Comú d'Escaldes, havent comprat també les intervencions lliures i els aplaudiments a canvi de favors.

Anònim ha dit...

Quan haura costat el viatget Liberal pagat per tots a USA?
Signar convenis de Kyoto?

Més valdria que us quedessiu a casa i signessiu no sortir-hi mai a la vida. Que el poble comença a tenir gana!

Anònim ha dit...

Un 47 per cent dels candidats del premi Innovadors són estrangers

De les 54 precandidatures, 19 optaran als quatre premis d'aquest any

(La OIE es una sucursal Liberal del Pintat i el Mirapeix. D'aqui poc declararan la "gran demanda" que tenim al pais d'entrada d'empreses estrangeres i soltaran un discurs d'obertura a saco. L'unic objectiu es blanquejar els diners més tranquils)

Anònim ha dit...

Avui comentava un pseudo-liberal a la cafeteria del edifici administratiu de Govern que lo dels blocs d'internet els hi interessava.
Que els comparava a les lluites de gladiadors de Roma, i aixi el poble es distreia en tonteries i ells feien el que volien en altes esferes.
Quasi vomito al costat d'ells.

Anònim ha dit...

El president del comitè liberal escaldenc sense personalitat, Alex Armengol, acaba de dir a Radio Andorra que el Toni Marti "liberal/independent" es el seu candidat.
El periodista li ha preguntat que li semblaria una Llista Oberta, i el noi ha preguntat com a l'escola de primaria "Que es una llista oberta"?
Inclos el periodista s'aguantava el riure.
El nivell de tal colla ha quedat una vegada més en la absoluta evidencia.

Anònim ha dit...

Al Cònsol d'Escaldes Toni Martí la UNICA cosa que l'interessa abans de les eleccions es aprovar el pla d'urbanisme, per el seu propi interes i el de les families caciqs escaldenques.
Avui sortira a la radio 101.5 FM de Ca'l Fernandez, segurament anira acompanyat amb i/o la xuleta del seu pin comunicador Sr. Ferran, el qual li haura fet aprendre un discurs de "excelent gestió comunal"
Podeu enviar sms al 377 i dir la vostra..

Anònim ha dit...

Encara no heu penjat la Tribuna al Diari d'Andorra del Tomàs?, ja ho faig jo perquè no te desperdici!!!!

Anònim ha dit...

-----------------------------------
• Tribuna

Diada de Meritxell sense senyeres
Tomàs Pascual Casabosch

• Recordo les diades de Meritxell dels anys vuitanta. Amb la meva colla d’Encamp, Sant Julià de Lòria i Escaldes-Engordany hi pujàvem la tarda anterior a peu, amb la motxilla a l’esquena, era una aventura que vivíem també, de manera diferent, per la festa laurediana de Canòlich.
Acampàvem a les altures de Canillo, en plena natura. L’últim any d’aquella època vàrem convidar un company del seminari de la Seu d’Urgell que ara és mossèn a una comarca de la veïna Catalunya.
Ens vàrem instal·lar al refugi del costat del santuari antic, la capella “cremada” com li dèiem, doncs encara es podien observar les seqüeles d’aquell fatídic incendi. On ara hi ha reixes la gent podia passejar per unes petites escales darrere l’altar. Aquella nit, com nens entremaliats però sans i amb respecte, vàrem pujar al sostre del santuari modern, es podia observar un vidre que sortia d’un túnel de terra de l’interior del santuari cap al sostre, al fons hi havia el sant de cada parròquia andorrana, a part de la nostra estimada Verge de Meritxell al centre, on ara hi ha avets.
Allà, i per estrany que sembli estar al sostre, vàrem desitjar a cada persona de cada parròquia el millor a la seva vida, i també a tots els difunts. El patriotisme era tan sa que alguns ho desitjava als que encara no havien nascut! Després, i fins a la matinada, vàrem estar parlant mentre el company mencionat tocava la guitarra al costat de la creu de les set branques.
Ell, i per aquella situació tan profunda, se sentia andorrà i per a nosaltres era un gran goig i honor considerar-lo i fer-li viure aquells moments com a tal, jo, que encara no tenia la nacionalitat, també m’hi sentia totalment identificat.
Quan tornàvem a les nostres llars podíem observar totes les balconades i locals comercials dels ciutadans plens de senyeres andorranes. A més, la gent es felicitava pel carrer com a les festes de Nadal, amb un “feliç diada!”
Amb el pas dels anys i les noves tecnologies, fins fa aproximadament dos anys, (casualitat amb el començament del Govern actual?), a part de les senyeres i les felicitacions mencionades, tal acte de fe i patriòtic es realitzava mitjançant SMS curts entre mòbils, alguns hi afegien imatges amb la senyera andorrana o l’escut, en blanc i negre o color. Fer-ho per e-mail es va convertir també en un mètode fàcil i nou.
Aquest any, he anat a Meritxell amb el bon amic i company polític de la UNP, el Joan. Vàrem pujar de bon matí amb autobús, vàrem saludar i desitjar una bona Diada a les persones que coneixíem, vàrem encendre uns ciris per a les nostres famílies, amistats, el poble andorrà, per als problemes al món, i també perquè la nostra patrona, Nostra Senyora de Meritxell, ens doni, si vol, una petita empenta en la nostra intenció política.
Mentrestant, ens dirigíem a la sortida, i barrejats entre la gent del poble, vàrem observar de lluny càrrecs electes protegits per la policia en un lloc al qual s’havia d’accedir per escales i qui volia s’acostava a saludar-los.
Després, uns vehicles policíacs i en el curs de la seva feina, convidaven la gent a apartar-se i escortaven uns potents i moderns vehicles en comitiva oficial, alguna gent se’n reia i observaven les cares de prepotència dels càrrecs electes i acompanyants dels interiors dels vehicles, que ens miraven de reüll com si fóssim la plebe. Hi havia una aposta, uns quants liberals amb els primers vehicles foscos, i entremig càrrecs electes socialdemòcrates, quin color polític superaria el nombre de vehicles?, la conclusió de tothom era “tots són iguals”.
Els centristes i algun altre color, ja estaven allà, no opino del que no he vist, però ens podem imaginar que amb el bus no hi van anar.
Vàrem agafar l’autobús de forma divertida, original i cap a esmorzar a Escaldes-Engordany.
Allà ens vàrem trobar una de les persones que més ha fet per a la parròquia i el país, exconseller general, excònsol escaldenc, al qual escolto, admiro i respecto moltíssim i amb el qual tinc el gran honor de compartir, sovint, converses de cafè de les quals sempre aprenc moltes coses.
Em va comentar que enguany, quan anava a posar la senyera al seu balcó, es va sentir decebut amb els nostres governants nacionals actuals, i molt a desgrat seu no l’havia penjat, això és el sentiment d’un andorrà de soca-rel proper al poble, el qual forma part de la nostra història viva, passada, present i que marcarà un futur de valors. La societat i els savis llibres del futur li reconeixeran la seva part d’història, a part dels actuals que ja ho fan, la qual jo explicaré al meu fill i vosaltres, els que us sentiu andorrans, fareu amb els vostres.
El comentari de les senyeres va ser fruit de l’observació que el meu amic i company Joan i jo havíem comentat de la resta de balconades i locals comercials.
Malauradament, la casa comuna escaldenca també va ser de les parròquies que menys senyeres petites oficials va repartir, contràriament a Andorra la Vella, on des del carrer de La Unió hi havia la mar de senyeres oficials corporatives.
La conclusió és que moltes persones del nostre país estan decebudes amb la manera de fer dels nostres governants, no estan contentes, ni felices, ni satisfetes, amb els projectes d’inversions estrangeres, licitacions a empreses foranes amb concursos internacionals, guies gastronòmiques que només afavoreixen els amiguismes d’algun ministre, bancs que protegeixen l’ingrés del diner fàcil estranger de dubtosa procedència, i a sobre ajuden cada vegada menys els andorrans i residents de sempre, els quals cada vegada marxen més del país, atès que no se’ls ajuda ni se’ls vol escoltar, i són els qui tiren l’arada amb el seu dia a dia... s’ha perdut el respecte a l’andorranitat.
En arribar a casa, simplement vaig observar a la televisió andorrana les cares de falsedat de la majoria de la línia oficial, vaig tancar els ulls i vaig preferir viure els Petits Cantors d’Andorra.
Jo no escric, com d’altres, un discurs oficial anual assessorat que ni el desitgen ni se’l creuen ells mateixos, escric amb el meu cor i ment.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

El Tomàs es unic!!!, et FELICITO per la teva tribuna al diari, entre l'entrevista d'ahir i això, els altres Partits se de bona font que s'estan cagant damunt.
Veuen que surt algú sense miraments i honest.

Anònim ha dit...

Crec que en lloc de cagarse damunt, és pixen de riure.

Anònim ha dit...

Tants viatges? Tants comités? Tantes reunions? Tantes internacionals liberals? Tantes internacionals de joves liberals? i El President del Comité d'Escaldes del PLA, no sap el qué és uns "llista oberta?
T'ho dic jo: Obra't ja d'una vegada per totes i deixa la política perquè no en tens ni puta idea.

Anònim ha dit...

M'extranya molt l'article del Tomàs d'avui. No entenc perqué mescla la seva fé amb la polìtica. Som potser menys andorrans els que som musulmans, budistes, jueus o simplement ateus? Pensava que l'UNP era un partit del poble pel poble, pero el poble no son només els catolics que veneren a la verge de Meritxell. Estic decepcionada de veritat perqué no reconeixo en aquest escrit al Tomàs de tota la vida.

Anònim ha dit...

Quina canya li han fotut al Cònsol d'Escaldes al 101.5 !!!, com ha canviat el discurs!!

Anònim ha dit...

16:07, que riguin que es bo per la salut

Anònim ha dit...

16:07, sí, es lo unic que saben fer, riure com a mascara protectora. Contestar no s'atreveixen!

Anònim ha dit...

ELECCIONS DIU:

Els del PLA estan fent una llista per presentar-se a Escaldes.
El candidat a consol seria el Sr. Jordi Daban.

Anònim ha dit...

16:17, jo no veig l'article del Tomàs, amb cap clau religiosa. Veig unes vivencies del passat amb una clau nacionalista. La Verge de Meritxell no es solsament una icona religiosa, es sobretot un simbol a l'andorranitat.
L'autor no exclou de cap manera les persones no catoliques. Pero la navegació del article porta una mica de confussió.
No veig el dogma catolic en cap lloc.

Anònim ha dit...

Graciés per contestarme angels. Jo si que el veig quan diu

Aquest any, he anat a Meritxell amb el bon amic i company polític de la UNP, el Joan. Vàrem pujar de bon matí amb autobús, vàrem saludar i desitjar una bona Diada a les persones que coneixíem, vàrem encendre uns ciris per a les nostres famílies, amistats, el poble andorrà, per als problemes al món, i també perquè la nostra patrona, Nostra Senyora de Meritxell, ens doni, si vol, una petita empenta en la nostra intenció política.

o quan diu

a part de les senyeres i les felicitacions mencionades, tal acte de fe i patriòtic es realitzava mitjançant SMS curts entre mòbils

potser s'ha deixat portar pel cor però s'ha de tenir cura amb aquestes coses. Personalment em sento ferida en els meus sentiments.

Anònim ha dit...

bona tarda tinguis 16:17, si el menciones com el "Tomàs de tota la vida" es que el deus coneixer.
Estic segur que si el contactes et podrà aclarir aspectes indiscriptius que en un bloc d'Internet.

Anònim ha dit...

17:20 , religiositat sí, però no en "clau" politica, penso que el Tomàs ha fet dos articles en un i això porta a confussió.
Escriure de cada 10 articles 10 que agradin no es possible, crec que s'haurien de valorar altres coses.

Anònim ha dit...

15 mesos per furtar 405 eu.? Dons al espavilat que pagava amb la visa de Govern una suite al rey juan carlos I , a part d'altres coses, cadena perpetua?

Anònim ha dit...

SI US PLAU UNP!!!, sigueu valents, aguanteu les tonteries dels 2 covards i mig i foteu fora als Liberals, impedint també que els Socialistes que són PITJOR governin!!!

Anònim ha dit...

5 independents, 3 liberals, 2 verds, i 2 unp i el Toni Martí guanyaria segur les eleccions

(Però el oient no ha aclarit si 4 dels 5 independents portaran com el porten ara a la butxaca el carnet liberal..)

Anònim ha dit...

dolors dijo...
bona tarda tinguis 16:17,
bla bla bla bla bla bla
Estic segur...bla bla bla bla bla bla.
Estas segur o segura?
En aquest bloc adopteu multipersonalitats però de escriure sou molt pocs.
dolors ets un tio!!!!!!

Anònim ha dit...

18:43 , i tu a part d'aprenent de vident, per cert dolent i covard ets un gilipolles!

Anònim ha dit...

soc la Dolors de les 17:20; no insulteu si us plau, abans m'he saltat la "a" , no crec que sigui delicte ni motiu important de discussió

Anònim ha dit...

18:43, ara t'en adones? Jo escric tots el comentaris de noticies, copío els comentaris del tamarro i si algù és posa amb el Tomàs Pascual l'insulto a tot drap.

Anònim ha dit...

No fa falta ser vident dolors
o anonimo o escaldenc o no comment o observador o pere petit o inversions estrangeres o rafa etc etc etc... ets la mateixa merda.

Anònim ha dit...

19:08 , m'estava follant a la teva mare, perdona no haver-te contestat abans, simplement dirte IMBECIL!!

Anònim ha dit...

19:08 = tamarro infiltrat al bloc de la UNP per intentar donar la fama del que ell mateix fa al seu bloc, lo de fer-se passar 1 per 25

Anònim ha dit...

Tu et follaries fins i tot un gos, sempre estas follan, multipersonalitats sobre tot amb les mares.
Deus ser Necrofil perque no tinc mare.

Anònim ha dit...

20:14
Y vosaltres 1 per 50

Anònim ha dit...

RIDICUL el miting del PS a Escaldes!

Anònim ha dit...

20:14

És un honor que em confonguis amb el Tamarro.

Anònim ha dit...

L'Osorio entrevistat parlant de la TDT a ATV, que algu li doni lliçons de catala, no li fa vergonya, ser el director dels mitjans publics d'Andorra i de no parlar correctament la llengua d'Andorra.
El Rosell, un altre, entrevistant a un escriptor, i fen-li les preguntes en castella.
En quin pais estem?, quina tele tenim?, ens mereixem aixo?
Ja direu la vostra.

Anònim ha dit...

Com es nota que el multipersonalitats = TP es a la reunió del Pas-solini.

Anònim ha dit...

I a vosaltres tambe se os veu el plumero...

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
Els pascualinis és quedaran en embrió abortat sense més. D'aqui 2 dies és tiraran els plats pel cap al més pur estil Flannagan. On s'hi ha ficat sempre ha acabat cabrejant a tot deu.

Anònim ha dit...

jata

Anònim ha dit...

jeta

Anònim ha dit...

El PS d'Escaldes es va fer un fart de trucar a militants i amics de militants de totes les parroquies per emplenar la sala d'actes de la Casa Comuna fent veure que tots eren escaldencs

Anònim ha dit...

Bartumeu acusa el PLA de basar el seu model polític en el diner

(Si tu ho has fet sempre i ho faras pitjor Bartu, no seras MAI Cap de Govern, gràcies a Deu!)

Anònim ha dit...

Marsol presentarà un recurs d’empara al Constitucional

(Segurament els hi hauran recordat als del poder judicial que estan mamant dels liberals..)

Anònim ha dit...

ECONOMIA

El gremi de flequers proposa augmentar un 10 per cent el preu de la barra de pa

(I el xuleta embustero del ministre porno mirapeix va dient que la cambra de comerç menteix i que la economia va molt be)

Anònim ha dit...

Ningú és Perfecte

Amb l’arribada de la tardor torna la programació habitual a Ràdio Valira, i amb ella una nova edició, la cinquena ja, del “Ningú és perfecte”.

Una cinquena temporada que arriba carregada de candidats, de programes electorals, de bones paraules i somriures i encaixades.

Però també de nervis, d’estratègies més o menys encobertes, de pactes previs, d’aspiracions trencades, de validacions de feina feta...de passar comptes amb la ciutadania, fet i fet.

Perquè no hem d’oblidar, que per una vegada, cada cop que hi ha consulta electoral ens demanen als ciutadans, o si més no als que podem votar, què en pensem de tot el que s’ha fet en l’àmbit comunal en els darrers quatre anys.

I nosaltres hem de valorar si s’han acomplert les promeses que ens van fer la tardor del 2003, si els nostres electes càrrecs han aplicat les normes com calia.. si avui, la nostra parròquia és un lloc millor, o no on viure.

I alguns aprovaran l’examen, i d’altres no.

És el que té la democràcia.

I la cosa es presenta força entretinguda.

Així, fent un repàs resumit del que sabem tots hores d’ara, podem dir que a Canillo l’Alternativa estudia de quina manera plantar cara a l’actual equip comunal del PLA, encapçalat per Enric Casadevall.

A Encamp Miquel Alís des de l’Alternativa espera revalidar el càrrec, mentre que el PLA espera poder presentar una candidatura amb possibles, això sí, sense la gent del CDA que per història i voluntat sempre ha estat més proper a la gent de RD amb qui ja fa dies que parlen.

A Ordino les coses seran força disputades. L’estret marge assolit les passades eleccions per Enric Dolsa dóna esperances al GUPI i al socialista Albert Pujal, que espera tornar a fer de cònsol després d’uns anys desmarcat de la política activa. Tot això a l'espera de saber si el també ex-cònsol, el centrista Josep Duró tira endavant una nova llista, el que deixaria totes les portes obertes.

A la Massana, un jove Pere Lopez des de l’Alternativa estudia la viabilitat d’un possible pacte amb el GDP, grup de progrés més conegut com el grup d’en Pepito, Pepito Garrallà s’entén. Una posició no gaire fàcil de defensar tenint en compte el paper dels centristes amb el Telecabina de la parròquia, gran desencontre amb els socialistes massanencs.

A Andorra la Vella Rosa Ferrer, malgrat les reticències inicials, es posarà al capdavant de l'Alternativa i intentarà revalidar una victòria difícil a la capital enfront la posada en comú de liberals i centristes de l’altra banda que miraran de canviar les tornes.

A Sant Julià els grups parroquials ressuciten amb l’arribada de les eleccions. És el cas de Segle XXI que estudia tirar endavant una possible llista. Josep Pintat intentarà revalidar el mandat i Jordi Lorente possibilitar un canvi. Tot això enmig del despertar ciutadà de grups com el Rocafort o el d'amics de la Rabassa.

A Escaldes Toni Martí es presenta com a Independent després dels desencontres amb el seu propi partit i només cal veure què passarà amb el PLA, si s’introduirà dins les llistes, si farà llista paral.lela, o ves a saber què. L’alternativa presenta un dels seus pesos pesants Francesc Casals, i els verds, a Escaldes i la capital són una de les amenaces que planen sobre els socialistes ja que sempre esgarraparan vots del seu target, que en diuen els publicistes.

Com a novetat, la gent de la UNP es planteja fer la primera incursió a Escaldes- Engordany, però hores d'ara està per veure què passarà.

Aquest any la campanya comença més aviat que mai.

Jo no recordo que mai fins ara haguem tingut tants caps de llista definits i tancats a mesos vista de les eleccions, però és que la campanya, com el vot a la batllia, comença molt abans del que seria aconsellable pel sentit comú.

Però és clar, aquest és el menys comú dels sentits.

I és que ja se sap, ningú no és perfecte.

Anònim ha dit...

13:19 Com a novetat, la gent de la UNP es planteja fer la primera incursió a Escaldes-Engordany, però hores d'ara està per veure què passarà.


"Crec que haurem d'esperar al 2009 per a saber els continguts de la UNP"; estan donant informació en compta-gotes.."

Anònim ha dit...

El Francesc Casals a la radio 101.5 FM amb el Gabi Fernandez. En tot moment el periodista li ha fet costat al Conseller General del PS candidat a Cònsol, es nota que el Martí ja ha cremat als periodistes. Mal enemics s'ha buscat.

Anònim ha dit...

Aquest Gabi es un impresemtable i fa molts anys que no pot veure el Toni Marti.

Anònim ha dit...

Liberalet, el Gabi es dels millors periodistes del país

Anònim ha dit...

A la vergonya tele-Besson estan fent per 11a vegada un programa en anglès de maltractaments a la dona

Anònim ha dit...

Per primera vegada i que no serveixi de precedent li hauré de donar la raó a L'Albert Pintat: La TV andorrana no informa, no educa i no entretè. Continuem aguantant els sous d'escàndol que cobren el tàndem dels dos directors? Fins quan? Encara 2 anys?
Qui va veure l'exhibició de l'inútil, incult i xupòptero Osorio ahir a la TV explicant el fenòmen TDT sense tenir-ne ni idea i amb un idioma inexistent (barreja de català i castellà) ho pot certificar. Quina pena, Deu meu!

Anònim ha dit...

Tomàs,
D’això, diria, és tenir collons, perdó, no tenir pels a la llengua.
Poca gent s’atreveix a parlar clar i català.
Jo per no veure lo que tu vas constatar vaig marxar del país però la nit abans vaig pujar a menjar xocolata.

I ara gràcies a Govern que en ha posat LA SEXTA m´en vaig a tancar la tele.
Jo trobo que haurien de fer un acord amb PRIVAT amb el PORNOSINISTRE i posar un canal porno!!!!!.


P.S: (Post Scriptum) per els mals pensats!.
Et recordo que hi una cosa en marxa i un dinar pendent!.

Bona nit

MAGNUM P.I.

Anònim ha dit...

I a la tarda un altre xupòptero oficial, el multi-auto-titulat Ferran Costa en deleita presentant un concurs de pena. No hi ha com no tenir vergonya!

Anònim ha dit...

Tomàs, qui és Magnum P.I.?, va digam´ho!

Anònim ha dit...

22:14, bona nit amic Magnum!!!,

la "cosa" en marxa tranquil que està en bones mans. Precisament avui ho han estat mirant.
Lo del dinar pendent el podríem gaudir la setmana vinent.
He rebut les fotos de la teva darrera excursió i estan molt bé, moltes gràcies, ja les comentarem.

Una abraçada i fins que et "dignis" a trucar-me per lo del "emule".. :)

Anònim ha dit...

i tu, aprenent de Lem de les 22:22, no siguis tan tafaner.
I ves a dormir aviat, apa, que demà tenim a les 10h00 Parlament Escaldenc amb "paella" de pica/pica.
Que se'ns està acumulant la ordre del dia i els d'Andorra la Vella ens volen fotre l'aigua!

Anònim ha dit...

Aviam, "aprenent de lem" i "aprenent de parlamentari la paella"!!!!

Demà a les 09h00 en PUNT us vull veure als dos al meu despatx!!
Que us heu cregut de cridar l'atenció d'aquesta manera???

Els sociates preparen la derrota del Cònsol Martí emplenant la sala amb gent de tot arreu per fer veure que tots són escaldencs amb l'ajuda dels Liberals escaldencs fent llistes d'atontats per ajudar-los, els d'Andorra que ens volen fotre l'aigua del Madriu, i vosaltres dos fent el ruc per aqui!!!!

Lo dicho; demà al meu despatx!!!

Anònim ha dit...

Bloc d'opinió del PCA - Bloc on s'insereixen informacions del Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra - Unió Nacional de Progrés.

Anònim ha dit...

Hi ha intrusos per tot arreu. De Lem només n'hi ha una i no començeu a copiar:
Sospitosos: UNPs, PSs, PLAs.
Deixeu fer la feina als professionals que la Orella Global Electrònica "acecha". Deixeu-vos de tonteries amb paelles, fideuas, James Bonds i Magnums P.I. o més ben dit E.G.
LEM (Learning Emerite Merchandising)

Anònim ha dit...

"VIRTUS UNITA FORTIOR"

Anònim ha dit...

Tomàs,
On és L'OFICINA del Departament de RR.HH. de LEM?
Canta ja d'una vegada, joder.

Anònim ha dit...

No fotis, Pico2. TPC = LEM ?
No crec pas, AGENCIA LEM té un estil més fi i més classe. TPC és un guru fastasmagòric, cregudet pobret ell, vaja!!!!

Anònim ha dit...

0:53, ves al psicoleg, o al psiquiatra, o millor suicidat, que la teva mare no va arribar a abortar de tu perque es va equivocar de pare

Anònim ha dit...

EDITORIAL

La batalla dels informes i les xifres
L'opinió del diari s'expressa només als editorials.

• SENSE UN SERVEI ESTADÍSTIC OFICIAL, LES DADES PODEN SER SEMPRE DISPARS

(Avui la editorial del Periòdic d'Andorra, ens torna a fer menjar de la mà del injubilable Rossell, una devoció al ministre porno-xulo Barçaloní Mirapeix, defensant-lo de no tenir la raó davant les dades "reals" de la Cambra de Comerç)

Anònim ha dit...

DECISIONS DE L'EXECUTIU

Finances proposa Torrentallé com a president per a l'INAF
• Ramon Pla, Josep Casal i Francesc Areny són els candidats a vocal


(Perquè serà que no volen retirar als enanitos ramon pla i josep casal?, els seus complexos els hi van portar a fer mal a moltes persones)

Anònim ha dit...

El comissionista de la Mútua a la direcció de l' Inaf, perquè disposa de + temps.
QUIN COLLONS ...
I els caupllus de ST.Julià, no hi diuen res?.
Tenen un director a la Mútua, al que li sobra temps ?.
A sou i a comissions i sense feina ?.
Joan Albert Farré:
Com a president de Mútua, potser que canviis de director, no et sembla.
Dios los cria, ellos se juntan y ellos se lo reparten = PLA.

Anònim ha dit...

ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES
Mateu, amb els ministres de Singapur i Costa Rica

(Pobreta Mateueta!; tornarà "esgotada" de tan "treballar", tenir com a uni ofici xupar de govern tota la vida sense saber fer res més, cansa molt)

Anònim ha dit...

8:51 , SantJu esta dirigida per un parent del Pintat, que et pots esperar company?

Anònim ha dit...

PATRIMONI NATURAL

La captació d’aigua del Madriu enfronta obertament Andorra la Vella i Escaldes
Mora cita un acord del 1995 pel qual els dos comuns poden obtenir aigua al 50%, i Martí diu que no va tancar res

(Si clar, l'acord el va signar el Cònsol abans de la Lydia Magallon, d'emprenyament i vengança perque va perdre les eleecions!!, esperem que algun ple de Comú actual ho revoqui. L'aigua de Madriu es d'Escaldes i PUNTO!!!, Sr. Mora troni a la CASS apa, que ni els eu partit PS el vol)

Anònim ha dit...

Tribuna

L’escalfament global i l’ONU
Albert Pintat

(Ara que més o menys descansavem ja que el Pintat està a fora d'Andorra encara que sigui amb els nostres diners, i ha deixat encarregada i pagada als seus assessors una cansina i ridicula Tribuna al Diari d'Andorra)

Anònim ha dit...

9:06 , sí, a pagar tots a que el Pintat faci el FANTASMA a part de carregar-se el pais a favor dels seus bancs!!!

Anònim ha dit...

El tema d'ATV, fa massa temps que sobreviu, dos sous per no fer res, programes en llengua foranea,entrevistes en castella, concursos que fan pena, l'Osorio que parla no se quina llengua, quan surt a la tele, quina imatge i quin missatge, aquesta tele, integra i educa? que vingui el Pintat i que ens ho expliqui.
O per fer aixo, el diari d'Andorra va dir ahir, que Govern paga 3.000.000 d'euros?, a més de contractar publicitat de forma totalitaria.
Fins quan aguantarem, ningu no té res a dir?

Anònim ha dit...

10:37 , el tema de la televisió es un reflexa més del repugnant tarannà Liberal andorrà.
El Osorio no serveix ni per posar gasolina, ni tan sols el Català parla correctament, no deu tenir ni el nivell A, i està cobrant un sou milionari per no fotre ni cop.
El Besson te una fama internacional nefasta, li han signat un contracte milionari blindat i ha censurat seguint ordres del Pintat i sense escrúpols la Taula de Redacció, ja que era una miqueta democràtica.
La filla del Pintat, cada vegada que alguna noticia "toca" al papi, truca a Direcció fotent uns escàndols que ni us els arribaríeu a imaginar.
Lo del Consell del Audiovisual no interessa que sigui independent, volen que es cremin per a que tot això no es desveli.
Aprofitant la TDT, s’haguessin pogut estalviar l’aplicació de RTVA.

Anònim ha dit...

Al censurat de RTVSA,
Les trucades de la filla del Pintaillo son certes. Ho confirmo.

Anònim ha dit...

13:52, jo quan em vaig programar els canals de la TDT vaig eliminar directament el de la televisió andorrana. Aixi de fàcil :)

Anònim ha dit...

15:03 , encara queda gent que miri la tele d'andorra?????¿¿¿¿¿

Anònim ha dit...

Els policies estan farts de la comedia de la "proximitat"

Anònim ha dit...

no se si demanar l'expulsio definitiva per robar a 4 ricachons de xalets mereix una expulsió definitiva del país. Pero als mal nascuts que cometen delictes sexuals a menors els expulsen només 10 anys i entre una cosa i una altra per "bona conducta" al talego ni això!

Anònim ha dit...

FELICITO al Sr. Marc Aleix per la seva excelent Tribuna a la pàgina 5 del BONDIA!!!!!

Anònim ha dit...

No us perdeu la Tribuna del Marc Aleix al BONDIA

Anònim ha dit...

quina de les filles del pintat?

Anònim ha dit...

Feu pena amb comentaris dignes del salsa rosa, insults, retrets, més insults...podeu anar criticant el tamarro però sembla que per nivell ús passa la mà per la cara.

Anònim ha dit...

19:12, segurament deus ser el mateix que fa els comentaris que menciones. Una ridicula estrategia que a part de perdre el temps no et servira de res.

Anònim ha dit...

quan publicareu la ultima acta?, crec que ho haurieu de fer de forma més rapida..

Anònim ha dit...

ja està enviada

Anònim ha dit...

18:38 És la Clara Pintat, esposa del noi del sucre (Il·lustre Conseller)

Anònim ha dit...

La fideuà la pagarás tu, segons els meus últims informes i notícies sorprenents.

Anònim ha dit...

Xivato: La Clara o la Blanca?

Anònim ha dit...

Qué més dona que sigui clara o blanca, perquè jo ho veig tot negre en aquest país.

crunch ha dit...

Justicier,
No trobo que la policia de proximitat sigui cap comèdia. El que està be, està be, encara que ho faci el PLA.

Anònim ha dit...

Crunch, "me lias". Escull Tamarro o UNP i queda't-hi que no et puc seguir !

Anònim ha dit...

21:50, Ostia trucam tema fideuà!!

Anònim ha dit...

Crunch, la Policia andorrana tota la vida ha estat de proximitat. Estic d'acord que es tingui presencia fixa a totes les parroquies, però tenir d'anar a peu inclòs per els quarts de un en un es a part de insegur, una inutilitat.

Anònim ha dit...

21:50 , ostia no podré dormir

Anònim ha dit...

aviam aprenents!!!, no vull que actueu encara, podrieu desvalar aspectes importantissims dels resultats electorals propers!!

Anònim ha dit...

Pintat insta el ple a estar actiu davant els problemes mundials

El cap de Govern es va adreçar ahir al plenari de l’Assemblea General de l’ONU


(Pintat boca-torta!, ocupat primer dels problemes dels andorrans, DESGRACIAT!!!)

Anònim ha dit...

La rica cultura de la pobresa mundial

(Aqui es la justeta cultura de la pobresa d'Andorra)

Anònim ha dit...

LA TRIBUNA

Dia Mundial del Turisme a Andorra
• Ser un destí turístic implica més responsabilitat que el simple compliment de les obligacions professionals

ANTONI Puigdellívol
Ministre de Turisme i Medi Ambient


(Ara el ministre fill de criminal i xuleta també es dedica igual que lo Pintat, a PAGAR Tribunes i signar-les ell)

Anònim ha dit...

El mono-Canturri del PLA te raó en això que diu del jaimito bartumeu, les coses com siguin, i encara s'ha quedat curt:

"Canturri va declarar que "Bartumeu segueix la tònica de la crítica a tot. Si la seva concepció és la del seu comú de la capital, això es tradueix en un increment constant d'impostos".

Anònim ha dit...

NOVENA EDICIÓ DEL DIA MUNDIAL DEL TURISME
Andorra Turisme ha d'estar al 100% operativa el gener vinent

(Es volen carregar el poc turisme que queda, fent competencia a l'empresa privada, es vergonyos)

Anònim ha dit...

NOVENA EDICIÓ DEL DIA MUNDIAL DEL TURISME
Els comuns ofereixen visites gratuïtes

(Una vergonya!; ahir dia mundial del turisme i dos museus a La Massana TANCATS!!!)

Anònim ha dit...

9:45, es veritat, el de les miniatures, el postal i la oficina de turisme de La Massana.
Torneu a votar als liberals granotes de La Massana apa!!

Anònim ha dit...

ondia!, el Pintat vol aplicar a la ONU el fracassat "nou impuls" liberal!!, Quina manera de fer el ridicul per tot arreu Deu meu!!!

Anònim ha dit...

La Editorial del Diari d'Andorra deixa ben retratat al secretari general del PLA

"El secretari general del PLA va fer gala ahir d’una preocupant falta de visió d’Estat, una visió imprescindible per superar parroquialismes atàvics."

Anònim ha dit...

JUSTÍCIA

Una decisió de la fiscalia que retalla drets als menors detinguts rebel·la els advocats

(Deu ser una ordre de les encobertes del Pintat, per això el fiscal Robert Ampuy te llogat un piset a Sa Calma, propietat del Pintat i on paga la padrina de l'Estat aplicant un 50% més del que paguen els altres)

Anònim ha dit...

POLÍTICA

El secretari general del PLA defensa que la capital capti aigua del Madriu

(Les provocacions dels liberals al Cònsol Toni Martí són impressionants!!!, jo d'ell faria al revés i encara que es presentessin a Escaldes, rectificaria i els hi plantaria cara, si troba la formula ho aconseguirá, sinó la Casa Comuna escaldenca será pels Sociates indiscutiblement)

Anònim ha dit...

El secretari general del Partit Liberal i conseller de l’oposició a Andorra la Vella, Pere Canturri, va defensar que la capital pugui fer ús de la captació d’aigües de la vall del Madriu en virtut d’un acord entre els comuns signat el 1995.

(A veure mono-xulo-Canturri!!. l'acord el va signar el ex-cònsol anterior a la Lydia de venjança per haver perdut les eleccions del 1995, i el ple actual ho pot modificar lliurement quan vulgui, CAPULLO!)

Anònim ha dit...

Ahir parlava que la policia andorrana sempre ha estat de proximitat. Els policies NO han d'anar caminant per els carrers, sí amb vehicles.
En hi han que els fan anar sols i això es inseguretat.
A sobres s'ha d'aguantar l'acudit d'avui al Diari, per molta gràcia que pugui fer-hi.

Anònim ha dit...

El caciq cremador de banderes espanyoles als anys 70, jaume bartumeu, ens dona al BonDIA un intent de classe financera. En quant els qui li han fet l'article són els seus també assessors espanyols.
El PS no podrá avançar mai mentres aquest individu mentider sigui el cap de llista.

Anònim ha dit...

El Secretari d'Organització de la UNP Joan Ayala ha estat molt bé a la radio!, endavant i força!!!

Anònim ha dit...

ostres ha sortit una locutora de Radio Valira despendint-se dels seus companys i s'ha posat a plorar.. , m'ha sabut greu, l'hauran acomiadat?

Anònim ha dit...

Quin ridicul ha fet el Pintat amb el seu ridicul i patetic discurs de que el món es blau com una taronja que ens alimenta..
Serà que a ell i el seu banc Crèdit Andorrà els hi preocupa que hi hagi gent al món que es mori de gana. Si no es preocupen ni pels de casa..

Anònim ha dit...

14:34, qualsevol liberal que vagi a l'estranger ens fa fer el ridicul.
Quan van els del PS o Usda diuen als estrangers SI WANA a tothom

Anònim ha dit...

Hola Anònim 13:54,
Has pogut escoltar el darrer informatiu editat per Montse Grau a Cadena Pirenaica.

A partir de dilluns la podràs escoltar als vespres- sense plorar-a RNA.

Vol provar altres coses i està en el seu dret-faltaria més- per molt que als seus companys ens sàpiga greu.

És una gran persona i una gran professional.

i la trobarem a faltar.

Anònim ha dit...

l'unic mitjà que ja fet plegar als millors periodistes es RTVA

Anònim ha dit...

--------------------------------------------------------------------------------

La Editorial del Diari d'Andorra deixa ben retratat al secretari general del PLA pere canturri , alias el mono-canturri

"El secretari general del PLA va fer gala ahir d’una preocupant falta de visió d’Estat, una visió imprescindible per superar parroquialismes atàvics."

Anònim ha dit...

Es veu que el ex-ministre perdedor a dit Cabanes torna a les seves andades faldilleres.
Ara la victima es una noia que treballa a Andbanc.
Aviat aportaré més dades.

Anònim ha dit...

19:25 la seva dona es la cornuda oficial d'Andorra

Anònim ha dit...

Quina farra us heu fotut els de la UNP al restaurant de Sispony El Molí dels Fanals

Anònim ha dit...

la farra me l'he fotuda jo que acabo d'arribar ara de juerga...uff, vai al llit

Anònim ha dit...

-----------------------------------
Un nuevo partido -Unión, Progreso y Democracia (UPD)- se presenta hoy en sociedad. Aún no tiene programa ni candidatos, aunque sí varias cabezas visibles. La más popular, la del filósofo Fernando Savater (San Sebastián, 1947). Él no irá en las listas pero pone su voz y su rostro a una iniciativa que nació de movimientos cívicos y aspira a entrar en el Parlamento.

Extractes de la entrevista a Savater:

P. ¿Qué es UPD? ¿Qué común denominador tienen sus miembros?

R. Es un partido progresista que busca restaurar la igualdad de todos los españoles, el cierre definitivo del sistema territorial, una verdadera laicidad del Estado y que las creencias sean derechos privados pero no obligaciones públicas.

P. ¿UPD surge sólo por la decepción con Zapatero o también por decepción con el PP?

R. Ambas. No nos gusta la forma en que se está gobernando España y no nos fiamos del discurso alternativo que hace la oposición.

P. ¿En qué fallan uno y otro?

R. Del PSOE rechazamos la ambigüedad, la concesiones excesivas a los nacionalismos, la retórica que dice una cosa y hace otra... De la oposición, su tendencia a apoyar actitudes integristas respecto a la educación y las costumbres.

P. ¿Van a proponer la reforma de la Constitución para devolver competencias al Estado?

R. Sí. Se trata de cerrar el modelo territorial. El Estado debe recuperar una serie de atribuciones, como la educación y la fiscalidad, pero sobre todo debe quedar claro lo que corresponde al Estado y a las autonomías. No eso de que se pueda decir: "Hoy llegamos hasta aquí pero todo queda abierto para seguir en una demanda infinita a cuenta de los derechos históricos".

P. ¿Pedirán la revisión del Concordato con la Iglesia?

R. Sí. Es una supervivencia de un pasado franquista, que impone la tutela católica en la vida pública. Hay que acabar con los privilegios de la Iglesia católica.

P. ¿Qué más proponen?

R. La modificación de la Ley Electoral para que no estén superrepresentados los nacionalismos; listas abiertas; cambios en la designación de magistrados y del fiscal general, para que no sean tan dependientes de los políticos; un pacto por la educación para que ésta vaya más allá de vaivenes políticos; el reforzamiento de la educación laica y de los servicios públicos...

P. Si el binomio izquierda-derecha sigue existiendo, ¿dónde se sitúa este nuevo partido?

R. Ese binomio tiene su sentido, pero ya no basta. Vemos elementos nefastos tanto en la izquierda como en la derecha actuales.

P. ¿Cuáles?

R. Por supuesto, lo reaccionario de la izquierda es esa convicción de que el nacionalismo es de izquierdas. La alianza con el nacionalismo es profundamente errónea y reaccionaria. Y en la derecha, la idea de que la enseñanza o las leyes que afectan a las costumbres, o por ejemplo las que se refieren a los homosexuales, deben someterse a la tutela de creencias religiosas. Por eso preferimos hablar de "progresista" y "reaccionario". No nos consideramos ligados a la derecha o la izquierda sino a los elementos progresistas de ambos.

P. ¿Qué ha hecho bien el Gobierno de Zapatero?

R. La Ley de Igualdad, la de Dependencia, todo el enfoque de protección social, eso es positivo.

P. ¿Cuál es el electorado natural de UPD?

R. Trataremos de atraer a los que se abstienen porque nunca han podido elegir y recuperar a los que un día estuvieron comprometidos y ahora están asqueados. Y a quien vota con resignación a PP o PSOE porque dice: "No hay otra cosa". Bueno, pues ahora que sepan que sí hay otra cosa.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

PERÍODE DE SESSIONS DE L'ASSEMBLEA DE L'ONU

Mateu, en un àpat de treball amb Rice
• Les ministres demanen la fi de l'arrest domiciliari d'Aung San Suu Kyi

• La trobada aplega les responsables d'Exteriors que hi ha a Nova York

(Vaja setmaneta de VACANCES s'ha tirat la inutil de la ministreta a dit meritxell mateu. A part de fer el ridicul internacionalment)

Anònim ha dit...

Un veredicte llampec imposa sis anys de presó al lladre silenciós

(I el veredicte llampec al ex-cap cessat de protocol Liberal Toni Zamora per haver robat amb abús de confiança a l'Estat on es?, ENLLOC!, al fiscalia i Batllia andorrana només s'atreveixen a actuar en contra dels pobres, i sota les ordres dels bancs i poderosos; el BEN LADEN es va equivocar d'edifici!!!)

Anònim ha dit...

FINANCES

L’executiu insta la Batllia a posar en marxa el procés per liquidar la financera Valora

(Aqui teniu una prova més de la "independencia" de la justicia andorrana amb el poder de Govern..)

Anònim ha dit...

La justícia podria haver de recórrer a experts estrangers per encomanar-los l’administració de la societat gestora

(Insisteixo en la Batllia, aqui teniu una prova de la inutilitat dels Batlles andorrans, han de recorrer a fora, només serveixen per aplicar sentencies per escanyar als pobres i seguir les ordres dels bancs i govern..)

Anònim ha dit...

JUSTÍCIA

La fiscalia garanteix que “sempre s’apliquen les normatives legals”

(juuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Anònim ha dit...

L'acudit del Diari d'Andorra d'avui es massa!!, m'he fet un fart de riure!!!, retrata al secretari del Pla pere canturri tal i com es i deu estar ara!!!!

Anònim ha dit...

11:54, quina casualitat!!!

Anònim ha dit...

Que patetics i ridiculs aquests presetnadors de la Rtva. Es fan publicitat a ells mateixos

Anònim ha dit...

16:21 Voldras dir "presentadors".., hi estic d'acord, es pensen que en saben molt i fan pena

Anònim ha dit...

no entenc com encara teniu estomac de mirar la tv d'Andorra

Anònim ha dit...

si el J Bartu guanya les eleccions, ja podem fer les maletes i sortir tots corrents d'Andorra

Anònim ha dit...

El picapleitos Antoni Morell torna a l'atac amb les seves ratllants i caducades tribunes, quan es jubilarà aquest borratxin???

Anònim ha dit...

SUCCESSOS

El comptable del geriàtric Solà d’Enclar cobrava el salari malgrat estar de baixa

(Esperem que les victimes d'aquests csos de cara dura no siguin els nostres avis!)

Anònim ha dit...

L'acudit del Diari d'Andorra , igual que el d'ahir, per plorar de riureeee, jajaja